8 tips για να ιδρώνετε λιγότερο

fiogf49gjkf0d

Η εφίδρωση είναι μια φυσική διαδικασία του σώματος, η οποία είναι αρκετά ευεργετική για την ανθρώπινη υγεία. Το να ιδρώνετε όμως υπερβολικά μπορεί να δημιουργήσει πολλά προβλήματα και ειδικά σε εμάς τις γυναίκες, μιας και είναι άκρως αντιαισθητικό το θέαμα. Υπάρχουν όμως μερικά χρήσιμα tips τα οποία θα δούμε στη συνέχεια, τα οποία μπορούν να σας βοηθήσουν να ιδρώνετε λιγότερο.

Προσέξτε τι τρώτε

Αν αποφύγετε ορισμένα τρόφιμα και δώσετε τη θέση τους στη σωστή διατροφή, μπορεί να καταφέρετε να μειώσετε σημαντικά την υπερβολική εφίδρωση. Τα τρόφιμα που θα πρέπει να αποφύγετε είναι τα πικάντικα πιάτα, το σκόρδο, τα κρεμμύδια και τα επεξεργασμένα και υψηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη τρόφιμα. Αυτές οι τροφές διεγείρουν τους ιδρωτοποιούς αδένες μας και γι' αυτό ιδρώνουμε περισσότερο. Αντ' αυτού θα πρέπει να τρώτε φρέσκα φρούτα, λαχανικά, δημητριακά ολικής άλεσης, ψάρια και άπαχο κρέας.

Μειώστε την καφεΐνη

Η καφεΐνη μπορεί να υπερδιεγείρει το κεντρικό νευρικό μας σύστημα, να απελευθερώσει την αδρεναλίνη στο σώμα μας, αλλά και να αυξήσει την εσωτερική θερμοκρασία του σώματός μας. Άρα όσο λιγότερη καφεΐνη καταναλώνετε, τόσο το λιγότερο θα ιδρώνετε.

Πιείτε πολύ νερό

Το νερό βοηθάει στο να ρυθμιστεί η θερμοκρασίας του σώματός μας. Όταν κρατάτε το σώμα σαςενυδατωμένο, η θερμοκρασία του σώματός σας είναι σχετικά χαμηλή και ιδρώνετε πολύ λιγότερο. Θα πρέπει να πίνετε τουλάχιστον 8 ποτήρια νερό την ημέρα και να μην αφήσετε τον εαυτό σας να νιώσει διψασμένος.

Πιείτε φασκόμηλο

Το φασκόμηλο είναι μία από τις καλύτερες φυσικές θεραπείες, χάρη στην οποία μπορείτε να αντιμετωπίσετε την υπερβολική εφίδρωση. Πίνοντας φασκόμηλο ή ακόμη και λαμβάνοντας κάψουλες από φασκόμηλο, θα καταφέρετε να ομαλοποιήσετε την αυξημένη δραστηριότητα των ιδρωτοποιών αδένων, καθώς και να καταπραΰνετε το νευρικό σύστημα.

Μειώστε το αλκοόλ και τη νικοτίνη

Εκτός από το ότι είναι πολύ τοξικά και κάνουν γενικότερα κακό στην υγεία, διεγείρουν την απελευθέρωση της αδρεναλίνης, η οποία όπως αναφέραμε και προηγουμένως μπορεί να οδηγήσει σε μεγάλη εφίδρωση.

Χρησιμοποίησε αντι-ιδρωτικά

Τα αποσμητικά περιέχουν άρωμα το οποίο καλύπτει μέχρι και την οσμή του σώματος, αλλά δε βοηθούν όλα στην αντιμετώπιση του ιδρώτα. Αντιθέτως, τα αντι-ιδρωτικά είναι εκείνα που είναι ειδικά σχεδιασμένα για την πρόληψη της μασχάλης από τον ιδρώτα. Υπάρχουν διάφορα είδη αντιιδρωτικών τα οποία υπάρχουν διαθέσιμα στα φαρμακεία και τα περισσότερα από αυτά περιέχουν χλωριούχο αργίλιο, μια ένωση που μπλοκάρει προσωρινά τους πόρους του ιδρώτα.

Να βάζετε αντιιδρωτικό πριν κοιμηθείτε

Αυτό είναι πιο αποτελεσματικό μιας και δρα καλύτερα κατά τη διάρκεια της νύχτας. Σε γενικές γραμμές ιδρώνουμε λιγότερο το βράδυ και αυτό επιτρέπει στους ιδρωτοποιούς αδένες να απορροφούν καλύτερα τα συστατικά που έχει το αντιιδρωτικό σου. Έτσι αποτρέπει την εφίδρωση το πρωί. Μετά από 8 ώρες όμως θα πρέπει να πλυθείτε και να ξαναβάλετε ώστε να έχετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

Χρησιμοποιήστε μαγειρική σόδα και λεμόνι

Η μαγειρική σόδα έχει την ιδιότητα να εξουδετερώνει το οξύ του ιδρώτα σας και από την ένωσή της με τον ιδρώτα, δημιουργείται ένα αέριο το οποίο κάνει τον ιδρώτα να εξατμιστεί πολύ γρήγορα. Από την άλλη πλευρά, το κιτρικό οξύ που βρίσκεται στο λεμόνι μπορεί να σκοτώσει τα βακτήρια που παράγουν την οσμή και να λειτουργήσει ως φυσικό αποσμητικό.

Extra tip: Θα πρέπει να αποφύγετε τα συνθετικά ρούχα, όπως για παράδειγμα από πολυεστέρα, μιας και έχουν μια εξαιρετικά σφιχτή ύφανση και δεν είναι δυνατή η σωστή κυκλοφορία του αέρα, με αποτέλεσμα να παγιδεύεται η θερμότητα και να σας κάνουν να ιδρώνετε!

Πηγή: www.ediva.gr