8 συνήθειες που πρέπει να αλλάξεις για να μην αρρωσταίνεις

fiogf49gjkf0dκουραστεί να αρρωσταίνεις με το παραμικρό μόλις φτάνει ο Χειμώνας; Σίγουρα δεν είσαι η μόνη, μιας και -δυστυχώς- λίγοι είναι εκείνοι που έχουν γερό ανοσοποιητικό σύστημα και ταλαιπωρούνται σπάνια από κάποιο κρυολόγημα.

Έχεις κουραστεί να αρρωσταίνεις με το παραμικρό; Σίγουρα δεν είσαι η μόνη, μιας και λίγοι είναι εκείνοι που έχουν γερό ανοσοποιητικό σύστημα και ταλαιπωρούνται σπάνια από κάποιο κρυολόγημα.

Είναι όμως πολύ ενοχλητικό το να μην μπορείς να ηρεμήσεις. Λίγο το γδάρσιμο που νιώθεις στο λαιμό, λίγο το συνάχι και η καταρροή, όλα συμβάλουν στο να νιώθεις αδύναμη και να σε ενοχλούν τα πάντα γύρω σου.

Για όλα αυτά όμως ευθύνονται κάποιες καθημερινές συνήθειες που έχουμε, τις οποίες θα έπρεπε να αλλάξεις για να είσαι υγιής!

Μη χρησιμοποιείς ρινικές σταγόνες πριν βγεις έξω

Όλοι έχουμε στο μυαλό μας ότι οι ρινικές σταγόνες είναι απαραίτητες πριν βγούμε για να μην τρέχει η μύτη μας και να μπορούμε να αναπνεύσουμε καλύτερα.

Έτσι όμως το μόνο που καταφέρνουμε είναι να μην είναι σε θέση οι βλεννώδεις μεμβράνες της μύτης μας να μας προστατεύσουν από τους μικροοργανισμούς.

Αυτό που πρέπει να κάνεις σε αυτή την περίπτωση είναι απλά να φυσήξεις τη μύτη σου.

Μην αναπνέεις από το στόμα όταν είσαι έξω

Η μύτη μας έχει αυτά τα μικρά τριχίδια τα οποία φιλτράρουν τον αέρα που εισπνέουμε και μας προστατεύουν από τα μικρόβια. Πράγμα που φυσικά δε γίνεται όταν εισπνέουμε από το στόμα.

Επίσης, όταν αναπνέεις από τη μύτη, ο αέρας θερμαίνεται, σε αντίθεση με το στόμα που δεν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο και γι'αυτό πολλές φορές μας πιάνει στηθάγχη.

Μην καλύπτεις τη μύτη και το στόμα σου με το κασκόλ

Το βασικό είναι να μην καλύψεις τη μύτη σου και να αναπνέεις κανονικά. Όταν έχεις στόμα και μύτη καλυμμένα, οι υδρατμοί που βγαίνουν μεταφέρονται στο κασκόλ σου όπου και παγώνουν.

Έτσι ο αέρας που περνάει από μέσα του παγώνει και σε κάποιες περιπτώσεις προκαλεί από βρογχίτιδα μέχρι και ερεθισμό του δέρματος.

Πήγαινε κάπου ζεστά όταν νιώθεις ρίγος

Το πιο κλασικό λάθος που κάνουμε σχεδόν όλοι όταν αρχίζουμε να νιώθουμε ρίγος ενώ είμαστε έξω, είναι ότι συνεχίζουμε την πορεία μας σα να μην συμβαίνει τίποτα.

Το ιδανικό όμως είναι να πας κάπου ζεστά, ακόμη κι αν είναι για λίγα μόλις λεπτά, ώστε να ζεστάνεις την ανάσα σου και μετά να συνεχίσεις.

Μη φοράς στενά ρούχα και παπούτσια

Όσο πιο εφαρμοστά είναι τα ρούχα και τα παπούτσια που φοράς, τόσο πιο εύκολα θα περάσει το κρύο από μέσα τους.

Όταν όμως τα ρούχα σου είναι σχετικά πιο φαρδιά, μπορεί πιο εύκολα να κρατήσει τη θερμοκρασία του το σώμα σου, καθώς ο κρύος αέρας αργεί να περάσει από τα ρούχα σου.

Μην πίνεις ζεστά ροφήματα μισή ώρα πριν βγεις έξω

Τα ζεστά ροφήματα μπορεί να έχουν την ιδιότητα να αυξάνουν την κυκλοφορία του αίματος και να ενισχύουν τους μηχανισμούς άμυνας που έχει ο οργανισμός μας, αλλά έχουν ένα αρνητικό, το οποίο είναι ότι διαστέλλουν τα αιμοφόρα αγγεία.

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να χάνει το σώμα μας πολλή θερμότητα και σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Τι καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να περιοριστείς σε ένα ποτήρι νερό.

Μη μένεις νηστική

Το καλό φαγητό δεν είναι απαραίτητο μόνο για να καλύψουμε τα κενά στο στομάχι μας, αλλά και για να αποκτήσουμε την απαιτούμενη ενέργεια.

Όταν αφήνεις τον οργανισμό σου νηστικό, είναι πιο εύκολο να αρρωστήσεις. Ακόμη κι αν δε θέλεις να φας κανονικά, μόλις νιώσεις ότι πεινάς έστω και λίγο, φάε ένα μικρό σνακ.

Μη βάζεις κρέμα προσώπου πριν βγεις

Τώρα θα μου πεις τι σχέση έχει η κρέμα με το κρυολόγημα. Κι όμως, μπορεί να μην το γνωρίζεις, αλλά οι κρέμες προσώπου την πρώτη μισή ώρα που θα τις βάλεις στο πρόσωπό σου, εξατμίζουν το νερό που έχουν, οπότε αν τη φορέσεις και βγεις στο κρύο, είναι πολύ πιθανό να πάθεις ψύξη.

Γι' αυτό καλό θα ήταν να περιμένεις τουλάχιστον 40 λεπτά πριν βγεις.

Πηγή: www.ediva.gr