Δώστε τέλος στην παρατεταμένη αϋπνία!

Σε όλες μας έχει συμβεί να έχουμε χάσει τον ύπνο μας επειδή έχουμε αγχωθεί με τη δουλειά και όχι μόνο. Όπως και να έχει όμως, είναι δεδομένο ότι πρέπει να βρούμε τρόπους να κοιμόμαστε και πάλι κανονικά:

  • Αντιμετωπίστε ή έστω διαχειριστείτε αυτά που σας αγχώνουν τη στιγμή που συμβαίνουν και μην τα αφήνετε για άλλη στιγμή. 

  • Ακόμα κι αν αυτό δεν μπορεί να γίνει άμεσα, φροντίστε τουλάχιστον να προσανατολίζετε το νου σας σε άλλες, όμορφες σκέψεις όταν ξαπλώνετε. Αυτό το λέμε γιατί ένα βασικό λάθος που κάνουμε ορισμένες από εμάς είναι να σκεφτόμαστε τα προβλήματα όταν πάμε για ύπνο, με αποτέλεσμα να μας πιάνει υπερένταση και τελικά να κοιμόμαστε χάλια ή καθόλου.

  • Ακόμα κι αν δε σας αρέσει να μιλάτε για όσα σας απασχολούν, είναι χρήσιμο να μοιραστείτε με το σύντροφο τα προβλήματά σας και δεδομένα θα νιώσετε ανακούφιση. Θα διαπιστώσετε πως, όταν βγάζουμε από μέσα μας έναν προβληματισμό, επειδή ακριβώς νιώθουμε ανακούφιση, μπορούμε να κοιμόμαστε ποιοτικά.

  • Οργανώστε καλύτερα το χρόνο σας μέσα στη μέρα για να μη μένουν εκκρεμότητες που σας αγχώνουν ή σας αναγκάζουν να κοιμηθείτε αργά μέχρι να τις τακτοποιήσετε.

  • Αν οι αϋπνίες κρατούν χρόνια, ακόμα και σε περιόδους που δε συντρέχουν προφανείς λόγοι, θα πρέπει να μιλήσετε σε ειδικό.