Προϋποθέσεις για ήρεμο και ποιοτικό ύπνο

Τα παιδιά συνηθίζουν να δημιουργούν εντάσεις όταν τους λένε οι γονείς τους ότι έφτασε η ώρα του ύπνου. Οι προϋποθέσεις για να αρχίσει να συμβιβάζεται με την ιδέα, καθώς και να κοιμάται ποιοτικά είναι συγκεκριμένες:

  • Ορίστε την ώρα που πρέπει να πηγαίνει το παιδί για ύπνο και φροντίστε να είστε συνεπείς. Είναι σημαντικό να υπάρχει μια συγκεκριμένη ώρα που το παιδί θα τη γνωρίζει και δε θα είναι διαπραγματεύσιμη, άρα οι εντάσεις θα βαίνουν μειούμενες.

  • Όσο πλησιάζει η ώρα του ύπνου, βοηθήστε το παιδί να ρίξει ρυθμούς και να χαλαρώσει. Αυτό σημαίνει ότι καλείστε να επιλέξτε για εκείνο δραστηριότητες που δρουν προς αυτή την κατεύθυνση.

  • Καθιερώστε μια συγκεκριμένη ρουτίνα ύπνου που ταιριάζει στο παιδί και εξασφαλίστε ότι θα τίθεται σε εφαρμογή σε καθημερινή βάση. Έτσι και συγκεκριμένο πρόγραμμα θα έχει και θα καταλάβει συν τω χρόνω πότε φτάνει η ώρα του ύπνου.

  • Δημιουργήστε κατάλληλες συνθήκες ύπνου στο υπνοδωμάτιο. Σωστή θερμοκρασία και να έχει κοντά του οτιδήποτε ενδεχομένως χρειαστεί για να το πάρει ο ύπνος.

  • Τέλος, πλην περιπτώσεων επιστροφής από κάποια επίσκεψη, το παιδί πρέπει να πηγαίνει ξύπνιο στο κρεβάτι του και όχι να το μεταφέρετε ήδη κοιμισμένο.