3 απρόσμενοι τρόποι να βελτιώσετε την προπόνηση

Αισθάνεστε πως δεν έχετε αρκετή ενέργεια για να πάτε προπόνηση; Μήπως (θεωρείτε πως) η αντοχή σας τελειώνει πριν καν φτάσετε στη μέση του workout; Ή οι μύες σας "πιάνονται" τόσο που μετά αναρωτιέστε γιατί επιλέξατε να πάτε γυμναστήριο; Διαβάστε παρακάτω 3 απρόσμενους τρόπους να βελτιώσετε την ποιότητα της γυμναστικής σας. Θα τους αξιοποιήσετε;

Πώς θα κάνετε καλύτερη προπόνηση; Τι να κάνετε:

Πριν την άσκηση


Είναι γνωστό ότι ο καφές δίνει ενέργεια και κρατά σε εγρήγορση. Αυτό, όμως, δεν είναι ο μόνος λόγος για να τον προτιμήσετε πριν τη γυμναστική. Η καφεΐνη ενισχύει τις αντοχές, καθώς επιδρά στον τρόπο με τον οποίο οι μύες χρησιμοποιούν την ενέργεια του σώματος καθώς ασκείστε. Έρευνες έχουν δείξει ότι η καφεΐνη κινητοποιεί το λίπος στο σώμα και έτσι μπορούν να το χρησιμοποιούν σαν "καύσιμο". Αυτό σας επιτρέπει να ασκείστε για περισσότερη ώρα καθώς το σώμα δεν καίει τους υδατάνθρακες που έχετε καταναλώσει. Απολαύστε μια κούπα καφέ ή τσάι πριν την προπόνησή σας.

Κατά τη διάρκεια της άσκησης

Μήπως κρατάτε το παγωμένο μπουκαλάκι του νερού όταν τρέχετε; Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει. Έρευνα έδειξε πως οι παχύσαρκες γυναίκες που είχαν κρύα χέρια όταν γυμνάζονταν, μπορούσαν να ασκηθούν για περισσότερη ώρα, καθώς δεν ένιωθαν άβολα ή ότι ζεσταίνονταν υπερβολικά. Αν θέλετε να δοκιμάσετε αυτό το κόλπο, προσθέστε λίγα παγάκια στο μπουκάλι/παγούρι σου πριν ξεκινήσετε την προπόνηση.

Μετά την άσκηση

Οι πόνοι στους μυς είναι συνηθισμένο πρόβλημα μετά την άσκηση. Αυτό, ίσως, να σας εμποδίζει να κάνετε την έντονη προπόνηση που θα θέλατε. Εκτός από το μασάζ και το ζεστό μπάνιο υπάρχουν και άλλοι τρόποι να μειώσετε τους πόνους. Αν πιείτε χυμό από κεράσια (ή φάτε κεράσια), πριν και μετά την προπόνηση, αυτό θα βοηθήσει στη μείωση των πόνων και του πιασίματος. Έρευνα του Journal of the International Society of Sports Nutrition βρήκε πως οι δρομείς που έπιναν χυμό κεράσι είχαν λιγότερους μυϊκούς πόνους μετά το τρέξιμο. 

Πηγή: www.shape.gr