Διατροφικές συνήθειες που δίνουν ενέργεια στην έγκυο

Η έγκυος οφείλει να προσέχει τη διατροφή της και επίσης να καταναλώνει τροφές που της δίνουν ενέργεια και ευεξία. Πάμε να δούμε μερικές από αυτές, όπως προκύπτουν με βάση τις συμβουλές των ειδικών:

Τα λαχανικά και οι σαλάτες δίνουν ενέργεια και στην εγκυμοσύνη, καθώς διαθέτουν βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά.

Φυσικά, η κατανάλωση φρούτων είναι μια θαυμάσια διατροφική συνήθεια, η οποία εξασφαλίζει υγεία και ευεξία.

Δοκιμάστε να εντάξετε στο διατροφολόγιό σας κρέας χωρίς πολλά λίπη και αυτό κατά προτίμηση ψητό, όχι στο τηγάνι.

Προτιμήστε γαλακτοκομικά είδη και τυριά με χαμηλά λιπαρά, ιδιαίτερα στο πρωινό που είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας.

Και οι ξηροί καρποί με τη σειρά τους περιέχουν θρεπτικά συστατικά που δίνουν ενέργεια στον οργανισμό της εγκύου.

Τέλος, τα όσπρια τα οποία περιέχουν πρωτεΐνη, σίδηρο και πολλά ακόμα είναι μια ακόμα επιλογή που δεν μπορεί να λείπει από τις διατροφικές συνήθειες της εγκύου.