Οι αϋπνίες της εγκυμοσύνης

Είναι συχνό φαινόμενο και οφείλονται σε διάφορους λόγους. Λάβετε λοιπόν τα μέτρα σας για να τις αντιμετωπίσετε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο κατά περίπτωση:

  • Το βασικό είναι η εξασφάλιση της άνεσής σας. Άρα θα πρέπει να μπορείτε να έχετε πάντοτε επαρκή χώρο στο κρεβάτι, ώστε να απλώνεστε και να βολεύεστε.

  • Πριν πάτε στο κρεβάτι, θα πρέπει να είσαστε ήρεμη και χαλαρή. Αν ούτε το μπάνιο κάνει κάτι, πιείτε ένα χαλαρωτικό ρόφημα.

  • Γενικά χρειάζεται υπομονή για να βρίσκετε κάθε φορά την κατάλληλη στάση για να σας παίρνει ο ύπνος. Και βέβαια όσο μεγαλώνει η κοιλίτσα, τόσο πιο δύσκολα θα γίνονται τα πράγματα!

  • Φροντίστε να μην τρώτε βαριά το βράδυ, καθώς αν το κάνετε το μόνο σίγουρο είναι πως θα νιώσετε καούρες, δυσφορία και συνακόλουθη αϋπνία.

  • Η θερμοκρασία του δωματίου είναι ένας ακόμα σημαντικός παράγοντας. Αν ζεσταίνεστε ή κρυώνετε, πώς ακριβώς περιμένετε να κοιμηθείτε ανάλαφρα κι ωραία; 

  • Για να μην έχετε συχνά...δρομολόγια στην τουαλέτα, όσο πλησιάζει η ώρα του ύπνου, μειώστε τις ποσότητες πρόσληψης υγρών.

  • Τέλος, όταν έχετε αϋπνίες χωρίς συγκεκριμένο λόγο, προσπαθήστε συνειδητά να μην εκνευριστείτε, να κρατήσετε κλειστά τα μάτια και να προσανατολίσετε το μυαλό σας σε εικόνες και καταστάσεις που σας δημιουργούν αγαλλίαση.