Πώς θα τα καταφέρετε να κάνετε πρωινή γυμναστική

Η πρωινή γυμναστική είναι ό,τι καλύτερο, όμως ελάχιστες φορές καταφέρνουμε να αθληθούμε τέτοιες ώρες λόγω ραθυμίας. Πρέπει λοιπόν να βρούμε τρόπους να κινητοποιηθούμε:

  • Το γεγονός ότι είμαστε από τον ύπνο και γενικά ο οργανισμός είναι σε...χαμηλές στροφές συνεπάγεται πίεση από μέρους μας για να καταφέρουμε να γυμναστούμε πρωινές ώρες. Γι'αυτό πρέπει να βρούμε κίνητρα και μεθόδους 

  • Να έχετε στο μυαλό σας ότι η ευεξία που προσφέρει η πρωινή γυμναστική είναι μοναδική, σε σημείο να μας δίνει επαρκή ενέργεια και καλή διάθεση να βγάλουμε όλη τη μέρα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. 

  • Ένα ακόμα πλεονέκτημα είναι ότι δεν το έχουμε ως εκκρεμότητα για μέσα στην ημέρα, άρα μπορούμε να προγραμματίσουμε άλλα πράγματα.

  • Για να καταφέρετε να υλοποιήσετε την πρωινή προπόνηση, προγραμματίστε από την προηγούμενη μέρα τι ώρα θα γίνει αυτό και υποσχεθείτε στον εαυτό σας ότι δε θα κλείσετε το ξυπνητήρι για να συνεχίσετε τον ύπνο.

  • Χρήσιμο θα ήταν να κανονίσετε να αθληθείτε μαζί με την κολλητή σας, έτσι ώστε αν σας πιάσει βαρεμάρα, να σας κινητοποιήσει εκείνη. Ενώ αν είναι να προπονηθείτε μόνη σας, πολύ πιο εύκολα θα το ακυρώσετε.

  • Τέλος, θίξτε δημιουργικά τον εγωισμό σας όταν νιώθετε ραθυμία, θυμίζοντάς του το στόχο που έχετε θέσει.