Διάρροια στην εγκυμοσύνη

Αυτού του είδους η αδιαθεσία εξαντλεί τον οργανισμό και στην εγκυμοσύνη είναι πιο επώδυνη. Το mother.gr καταγράφει τι μπορείτε να κάνετε λειτουργώντας προληπτικά και τι αν υποφέρετε από διάρροιες:

  • Να αποφεύγετε τροφές που αυξάνουν τις πιθανότητες για εμφάνιση διάρροιας όπως το γάλα, τα λιπαρά και πικάντικα φαγητά.

  • Αντιθέτως, είναι χρήσιμο να εντάξετε στις διατροφικές σας συνήθειες το ρύζι, τις πατάτες, τα λαχανικά και το άπαχο κρέας.

  • Μπορεί να είναι ένα φυσιολογικό φαινόμενο και να μη σχετίζεται άμεσα με την εγκυμοσύνη, αν όμως η διάρροια διαρκέσει από δύο μέρες και πάνω ή σας συμβαίνει πολύ συχνά, επιβάλλεται να επισκεφθείτε το γιατρό σας.

  • Σε καμία περίπτωση μην πάρετε με δική σας πρωτοβουλία φάρμακα για την αντιμετώπιση της διάρροιας. Μόνο τυχόν αγωγή που θα σας συστήσει ο γιατρός σας είναι ασφαλής.

Όπως γνωρίζετε, η διάρροια εξουθενώνει και αφυδατώνει τον οργανισμό. Το ζητούμενο λοιπόν είναι να απαλλαγείτε το συντομότερο με καίριες παρεμβάσεις.