Διατροφή θηλάζουσας μητέρας

Η περίοδος που θηλάζει μια μαμά το μωρό της απαιτεί προσοχή στο κομμάτι της διατροφής. Πάμε να δούμε κάποιες συμβουλές που πρέπει να ληφθούν υπόψη:

  • Φροντίστε να μην κάνετε λιγότερα από τρία γεύματα μέσα στην ημέρα, τα οποία πρέπει να είναι πλούσια σε υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και φυτικές ίνες.

  • Το ιδανικό είναι να εντάξετε στην καθημερινή σας διατροφική ρουτίνα δύο ακόμα γεύματα, λίγες ώρες μετά το πρωινό και το απόγευμα. Εξαιρετικές επιλογές αποτελούν τα φρούτα εποχής, το γιαούρτι και οι ξηροί καρποί.

  • Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι στα "απαγορευμένα" προϊόντα την περίοδο του θηλασμού εντάσσονται τα αλκοολούχα ποτά, τα αναψυκτικά και το γάλα.

  • Αντιθέτως, μη φοβάστε να πίνετε άφθονες ποσότητες νερού. Σύμφωνα με τους ειδικούς, η νέα μανούλα θα πρέπει κανονικά να καταναλώνει 3 λίτρα νερό σε ημερήσια βάση. Αν δεν μπορείτε τόσο πολύ, τουλάχιστον προσπαθήστε να το πλησιάσετε όσο γίνεται περισσότερο.