Σωστή διατροφή χωρίς πολλά λίπη

Δε χρειάζεται να κάνετε μεγάλες θυσίες, ούτε υπερβολές. Απλά και μόνο προσέχοντας τα παρακάτω, μπορείτε να αποφεύγετε τα περιττά λίπη:

  • Πολύ σημαντικός είναι ο τρόπος μαγειρέματος. Αποφύγετε τα τηγανιτά και προτιμήστε το βράσιμο, το ψήσιμο στο φούρνο ή στη σχάρα. Έτσι, ακόμα και τροφές με αρκετό λίπος γίνονται αρκετά πιο υγιεινές.

  • Να αποφεύγετε τα πολλά λάδια και να βάζετε μπαχαρικά και βότανα κατά τη διάρκεια του μαγειρέματος.

  • Αγοράστε κρέατα χωρίς πολλά λίπη ή έστω να αφαιρείτε τα πολλά λίπη πριν το μαγείρεμα. Και η συνοδεία τους στο πιάτο μπορεί κάλλιστα να είναι λαχανικά και τυριά χαμηλών λιπαρών.

  • Το βούτυρο θα πρέπει να μην έχει συχνή παρουσία σε ό,τι καταναλώνουμε, καθώς έχει πολύ λίπος.

  • Αποφύγετε δια ροπάλου τα τρανς λιπαρά, τα οποία περιέχονται σε διάφορα ανθυγιεινά σνακ που βρίσκουμε στο περίπτερο και στο γρήγορο φαγητό που παραγγέλνουμε.