Ανακούφιση από τους πόνους στην πλάτη

Είναι ένα κλασικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν πολλές γυναίκες στη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές αν θέλετε να ανακουφιστείτε από τους ενοχλητικούς αυτούς πόνους:

  • Είναι που είναι μεγάλη η καταπόνηση επειδή κουβαλάτε μέσα σας το μωρό που όλο μεγαλώνει, φροντίστε τουλάχιστον να έχετε σωστή στάση του σώματος όταν κάθεστε και περπατάτε. Πολλά κρίνονται από το εάν έχετε ή όχι ίσια την πλάτη.

  • Όταν είσαστε καθιστή, βάλτε ένα μαξιλάρι στην πλάτη σας για να είναι ίσια πλάτη και βάλτε τα πόδια σας σε ένα σκαμπό.

  • Δοκιμάστε να κοιμηθείτε ανάσκελα ή στο πλάϊ με λυγισμένα τα πόδια. Είναι οι στάσεις που βοηθούν στην αντιμετώπιση των πόνων στην πλάτη. 

  • Δεν το συζητάμε ότι απαγορεύεται δια ροπάλου να σηκώσετε βάρη. Και να μην έχετε πρόβλημα, ενδέχεται κάλλιστα να αποκτήσετε κάνοντας ένα τέτοιο λάθος.

  • Τα ψηλοτάκουνα παπούτσια είναι ούτως ή άλλως άβολα εξαιτίας των πρησμένων σας ποδιών κι ένας ακόμα λόγος να τα αποφεύγετε είναι η πιθανή πρόκληση πόνων στην πλάτη.

  • Και φυσικά όταν οι πόνοι είναι αφόρητοι, τοποθετήστε ζεστά επιθέματα στο σημείο, αφού κάτι τέτοιο χαλαρώνει τους μύες και προσφέρει ανακούφιση.