Διατροφή μετά το κόψιμο του τσιγάρου

Η φήμη που κυκλοφορεί ότι, κόβοντας το κάπνισμα, απαραιτήτως παίρνει κάποιος κιλά και αδυνατεί να τα χάσει δεν είναι ακριβής. Απλώς θα πρέπει να υπάρχει μια μεγαλύτερη προσοχή στο κομμάτι της διατροφής:

  • Πέραν της αυξημένης προσοχής στη διατροφή σας, χρήσιμο θα είναι να ασκείστε ώστε να μην παχύνετε αρκετά.

  • Επειδή η έλλειψη νικοτίνης έχει σαν αποτέλεσμα την επιβράδυνση του μεταβολισμού, θα παρατηρήσετε αύξηση του σωματικού σας βάρους ακόμα κι αν τρώτε ίδιες ποσότες με όταν καπνίζατε. 

  • Έτσι λοιπόν τον πρώτο καιρό μετά το κόψιμο του τσιγάρου να περιμένετε αύξηση του βάρους σας, όμως είναι καθαρά στο χέρι σας να προσαρμόσετε τη διατροφή και τον τρόπο ζωής σας με τρόπο που να επανέλθετε στα προηγούμενα κιλά σας.

  • Η διατροφή σας θα πρέπει να μην έχει πολλά λίπη, ζάχαρη και αλάτι, αλλά αρκετά φρούτα και λαχανικά.

  • Επειδή το αίσθημα της πείνας θα είναι στο εξής πιο έντονο, αποφύγετε την κατανάλωση ανθυγιεινών σνακ, τα οποία προσδίδουν πολλές θερμίδες.

  • Φάτε πολλά και μικρά γεύματα μέσα στη μέρα και όχι λίγα και σε μεγάλες ποσότητες. Ταυτόχρονα, αυξήστε την ποσότητα νερού που πίνετε.

  • Αν βλέπετε ότι δεν έχετε πειθαρχία ώστε να ακολουθήσετε μια προσεκτική διατροφή, καλό θα ήταν να ζητήσετε τη συνδρομή διατροφολόγου.