Τι πρέπει να τρώει ένας μικρός μαθητής


Με τη σωστή διατροφή κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, το παιδί αναπτύσσεται σωστά και μπορεί να ανταπεξέλθει πιο εύκολα στις πνευματικές εργασίες του:

  • Αρχικά να πούμε ότι οι τροφές που περιέχουν φυλλικό οξύ και βιταμίνη Β βοηθούν πολύ το παιδί στην πνευματική συγκέντρωση στο σχολείο και στο διάβασμα.

  • Τα φρούτα και τα λαχανικά δρουν ενισχυτικά στη μνήμη. Γι'αυτό αξίζει τον κόπο να δίνετε ένα φρούτο να πάρει μαζί του στο σχολείο για να το φάει σε κάποιο διάλειμμα.

  • Οι υδατάνθρακες δεν πρέπει να λείπουν από τα γεύματα του μικρού σας, αποφεύγοντας βεβαίως τις υπερβολές είτε στην ποσότητα, είτε στη συχνότητα πρόσληψής τους.

  • Ανεξαρτήτως τι εποχή είναι, για να λειτουργεί σωστά ο εγκέφαλος του παιδιού, είναι απαραίτητο να ενυδατώνεται επαρκώς μέσα στην ημέρα.

  • Όσον αφορά τις κακές ποιοτικά τροφές, φυσικά και δε θα επιδιώξετε να τις καταναλώσει το παιδί, όμως μη φτάσετε και στο άλλο άκρο, να του τις απαγορεύετε τελείως.