Σωματικό βάρος και ψυχική υγεία


Αν πήρατε απόφαση να χάσετε κάποια περιττά κιλά, φροντίστε να το κάνετε με σωστό τρόπο, χωρίς να σας γίνει εμμονή ή να σας προκαλέσει άγχος. Γιατί σκοπός είναι να πετύχετε κάτι για εσάς και όχι να «χαλάσετε» κάτι άλλο, δηλαδή την ψυχική σας υγεία:

  • Αναρωτηθείτε αν είναι 100% δική σας απόφαση να αδυνατίσετε ή επειδή ασκείται πίεση από την κοινωνία, το οικογενειακό σας περιβάλλον κτλ. Όπως όλες οι αποφάσεις στη ζωή, έτσι κι αυτή πρέπει να είναι συνειδητοποιημένη.

  • Αν νιώθετε καλά με την εικόνα σας κι αν δεν έχετε κίνητρο να απαλλαγείτε από τα περιττά κιλά, μην μπείτε στη διαδικασία να το κάνετε με το ζόρι.

  • Μην επιτρέψετε στον εαυτό σας να προβληματιστεί παραπάνω από όσο πρέπει αν δε βλέπετε άμεσα αποτελέσματα. Είναι μια διαδικασία που απαιτεί υπομονή και ίσως υπάρξουν πισωγυρίσματα. Τροποποιήστε εκ νέου τις διατροφικές σας συνήθειες, ασκηθείτε λίγο πιο συχνά έτσι ώστε να δείτε αποτελέσματα.

  • Κρατήστε το μυαλό σας μακριά από ανταγωνιστικές λογικές ή, ακόμα χειρότερα, λογικές μίσους απέναντι σε λεπτές γυναίκες και φυσικά να μην είναι κάτι από αυτά το κίνητρο να αδυνατίσετε. Αν το κάνετε, να το κάνετε για να νιώθετε εσείς καλά και με γνώμονα την υγεία σας.

  • Τέλος, ξεκαθαρίστε στο μυαλό σας ότι το φαγητό δεν είναι δόκιμος τρόπος να ξεσπάτε το άγχος ή τη στενοχώρια σας. Υπάρχουν σίγουρα πιο δημιουργικοί και ορθολογικοί τρόποι να νιώσετε καλύτερα.