Fitness tips για όλη η οικογένεια


Οι ρυθμοί της καθημερινότητας είναι φρενήρεις, ο ελεύθερος χρόνος για όλα τα μέλη μιας οικογένειας ελάχιστος, όμως η άσκηση δεν μπορεί να λείπει από το πρόγραμμά σας.

  • Αν δεν είναι του γούστου σας να γραφτείτε σε γυμναστήριο, βρείτε έστω μισή ώρα κάθε μέρα να κάνετε ένα χαλαρό πρόγραμμα γυμναστικής στο σπίτι.
  • Αν στο παιδί αρέσουν τα αθλήματα, γράψτε το σε ένα που του αρέσει. Και θα ασκείται και θα κοινωνικοποιείται!
  • Όταν το παιδί λείπει ή αν υπάρχει η δυνατότητα να το κρατήσει η γιαγιά με τον παππού, πηγαίνετε με το σύντροφό σας για περπάτημα ή για τρέξιμο.
  • Αντί να πάτε το παιδί στο σχολείο με το αυτοκίνητο, προτιμήστε να πάτε με τα πόδια. Αν αυτό δεν είναι εφικτό από άποψη χρόνου ή απόστασης, φροντίστε να το κάνετε όποτε συντρέχουν οι προϋποθέσεις.
  • Επιλέξτε εναλλακτικές διαδρομές όταν πηγαίνετε κάπου με τα πόδια. Δεν είναι το πιο απλό πράγμα στον κόσμο να κάνετε με δική σας πρωτοβουλία περισσότερο χρόνο για να φτάσετε στον προορισμό σας, όμως η υγεία είναι πάνω από όλα!
  • Παίξτε κυνηγητό ή άλλα παιχνίδια που έχουν κίνηση μαζί με το παιδί. Έτσι, θα ωφεληθείτε τόσο εσείς όσο κι εκείνο.