Εγκυμοσύνη: Τέλος στους πόνους σε πλάτη και μέση



Είναι από τα κλασικά προβλήματα κατά την περίοδο της εγκυμοσύνης. Από εκεί και πέρα, υπάρχουν ορισμένα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε την κατάσταση:

  • Κανένας δε σας ζητάει να παραμελήσετε τον εαυτό σας, όμως καλό είναι να αποφεύγετε τα ψηλά παπούτσια που επιτείνουν το πρόβλημα.
  • Απαγορεύεται να σηκώνετε βάρη, αν όμως υπάρξουν φορές που δεν μπορείτε να το αποφύγετε, μην ξεχάσετε να λυγίζετε τα γόνατα και να κρατάτε ίσια την πλάτη. Μόνο έτσι δε θα επιβαρύνετε τη μέση σας.
  • Ζητήστε τη γνώμη του γιατρού σας, αναφορικά με πιθανές ασκήσεις που επιτρέπεται να κάνετε για να ανακουφίζεστε από τους πόνους.
  • Δώστε μεγάλη σημασία στο στρώμα του κρεβατιού σας. Αν είναι πολύ μαλακό, φροντίστε να το αντικαταστήσετε τάχιστα με ένα πιο σκληρό.
  • Το πρωί που ξυπνάτε, πρώτα να γυρίζετε στο πλάι, μετά να κατεβάζετε τα πόδια, στη συνέχεια να κάθεστε και στο τέλος να σηκώνεστε από το κρεβάτι. Αν κάνατε κάτι άλλο μέχρι σήμερα, να ξέρετε ότι ήταν λάθος!
  • Τέλος, φροντίστε να έχετε σωστή στάση σώματος όταν περπατάτε ή κάθεστε. Κρατήστε ίσια την πλάτη για να νιώθετε τους λιγότερους δυνατούς πόνους σε μέση και πλάτη.