Σωστή διατροφή τους πρώτους μήνες εγκυμοσύνης


Η διατροφή είναι ένας τομέας που ορίζεται απόλυτα από εσάς και εξασφαλίζει τις προϋποθέσεις για ομαλή εξέλιξη της εγκυμοσύνης. Πάμε να δούμε τι πρέπει να προσέξετε κατά τους πρώτους μήνες:

  • Όπως έχουμε τονίσει κατ'επανάληψη, το μυστικό κρύβεται κατά βάση στην ισορροπημένη διατροφή. Μια έγκυος οφείλει να καταναλώνει διάφορες τροφές για να προσλαμβάνει όλα τα θρεπτικά συστατικά που έχει ανάγκη εκείνη και το έμβρυο.
  • Σε γενικές γραμμές, μια έγκυος έχει αυξημένες ανάγκες για σίδηρο, φυλλικό οξύ, βιταμίνη D και ασβέστιο. Γι'αυτό σε κάποιες περιπτώσεις δεν καλύπτονται μόνο από το καθημερινό διατροφολόγιο, παρά απαιτούνται και συμπληρώματα.
  • Μείνετε μακριά από ωμές ή μη επαρκώς μαγειρεμένες τροφές, καθώς και από προϊόντα με συντηρητικά. 
  • Να πίνετε πολλά υγρά μέσα στη μέρα για να ενυδατώνεστε επαρκώς και να αποφεύγετε τα πολλά αλάτια όπου είναι εφικτό.
  • Το αλκοόλ κανονικά απαγορεύεται διά ροπάλου, όμως αν νιώθετε μία στο τόσο την ανάγκη να πιείτε ένα ποτηράκι, ζητήστε τη γνώμη του γιατρού σας.
  • Φροντίστε να τρώτε τακτικά λαχανικά, λαδερά και φρούτα και όχι πολλά λιπαρά.
  • Τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα να τρώτε όσπρια της επιλογής σας για να παίρνετε σίδηρο και στην ίδια συχνότητα φρέσκο ψάρι που περιέχουν Ω-3 λιπαρά.
  • Τέλος, το κόκκινο κρέας είναι επίσης απαραίτητο, όπως επίσης η γαλοπούλα και το κοτόπουλο. Φυσικά χωρίς λίπη και πέτσες!