Κατάλληλες τροφές πριν κάνετε γυμναστική


Οι ειδικοί λένε ότι για να έχετε την απαραίτητη ενέργεια και να γίνουν ορατά τα αποτελέσματα από την τακτική εκγύμναση, πρέπει να τρέφεστε σωστά. Πάμε να δούμε συγκεκριμένα τι σημαίνει σωστή διατροφή πριν την προπόνηση:

  • Όπως καταλάβατε, σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να γυμνάζεστε με άδειο στομάχι, ακόμα κι αν είναι προπόνηση χαμηλής έντασης.
  • Το ιδανικό είναι να έχετε καταναλώσει το κατάλληλο σνακ 2 περίπου ώρες πριν την προπόνηση, για να έχετε τα βέλτιστα αποτελέσματα.
  • Τονίζουμε ότι το τελευταίο γεύμα πριν την προπόνηση πρέπει να είναι κάποιο σνακ και ή έστω ένα μικρό γεύμα.
  • Τι σημαίνει όμως κατάλληλο σνακ; Ένα σνακ το οποίο συνδυάζει υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και ελάχιστα λιπαρά. Έτσι, θα εξασφαλίσετε την απαραίτητη ενέργεια που απαιτείται καθ'όλη τη διάρκεια της προπόνησης. Κι αν δεν είναι εφικτός ένας τέτοιος συνδυασμός, τουλάχιστον προσπαθήστε να είναι πλησιάζει.
  • Μια εύκολη και γρήγορη επιλογή είναι ένα σάντουιτς με ψωμί ολικής, γαλοπούλα και τυρί με χαμηλά λιπαρά. 
  • Αν δε σας καλύπτει μόνο το σάντουιτς, συνδυάστε το και με πράσινη σαλάτα. Όχι πως είναι λάθος να φάτε μόνο τη σαλάτα-ίσως και με λίγα κομματάκια φιλέτο κοτόπουλο μέσα-απλά συνδυαστικά με το σάντουιτς είναι καλύτερη επιλογή.
  • Εφ'όσον υπάρχει έντονο αίσθημα πείνας, φτιάξτε μια ομελέτα και συνοδεύστε τη με σαλάτα ή φρούτο. Και επειδή δεν είναι μικρό γεύμα, καταναλώστε το το πολύ 3 ώρες πριν την προπόνηση.
  • Σε περίπτωση που νιώθετε ατονία περίπου μια ώρα πριν την προπόνηση, μπορείτε να φάτε ένα γιαούρτι και ένα φρούτο ή ένα φρούτο σκέτο ή ένα φρούτο και μια χούφτα ανάλατους ξηρούς καρπούς.
  • Ζητήστε τη γνώμη του γυμναστή ή κάποιου διατροφολόγου έτσι ώστε να σας παράσχει περισσότερες επιλογές σε σνακ ή και να σας βγάλει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα διατροφής.